new york

Hej bloggen nu är jag hemma från underbara new york (okej jag kom hem i tisdags) och gissa hur underbart det var. Vill flytta dig när jag blir ''stor'' samt Miami och Carlifonien med det vet man inte om det kommer hända eller om det bara är drömmar man har. jag älskar usa, har varit där 7 gånger och blir alltid lika kär. hur kan man inte älska usa. kan kanske göra ett inlägg vad man måste besöka om man är i usa sen ska jag också göra ett eller flera inlägg om våran resa i new york.
Tumblr_lmfpcxfidu1qfsmeao1_500_largeTumblr_lko9cgr8ss1qiqnwno1_500_large


Kommentarer
Postat av: ROCK YOUR HAIR MF!

vill till USA :(

2011-07-12 @ 13:13:34
URL: http://rockandhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0